A A A
A A A
ENG

Aby zresetować hasło musisz posiadać konto e-mail UMP: *@ump.edu.pl, *@student.ump.edu.pl.
W przypadku pracownika zewnętrzengo obowiązuje prywatna skrzynka email.

Jeśli nie możesz zresetować hasła (ZAWSZE PODAWAJ LOGIN), skontaktuj sie ze wsparciem technicznym.
Jeśli jesteś studentem UMP, Twoje konto pocztowe to NumerAlbumu@student.ump.edu.pl.
Serwer pocztowy dla studenta znajduje się pod adresem student.ump.edu.pl, z kolei dla pracownika: poczta.ump.edu.pl

Kliknij, aby przeładować obrazek
Status:

Zobacz też

Do poprawnego działania programu wymagana jest przeglądarka w wersji minimum: Chrome 61, Firefox 56, Microsoft Edge 40, Opera 48, Safari 5.1.7
Na naszej stronie internetowej stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w Twojej przeglądarce oznacza iż będą zamieszczane na Twoim urządzeniu i wyrażasz na to zgodę. Pamiętaj, że zawsze możesz dokonać zmiany ustawień dla tych plików. Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności.
X